آپلود عکس
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آخرین نسخه نرم افزار Magix Samplitude Music Studio آهنگ سازی

 

 نرم افزار Magix Samplitude Music Studio ابزاری است که در آهنگ سازی بسیار قدرتمند بوده و به شما کمک می کند . نرم افزار Magix Samplitude Music Studio ترکیبی از همه ی ابزارهای استودیو های مورد نیاز برای تولید موسیقی حرفه ای است. شما در خانه ، در اتاق تمرین و یا در استودیو بدون توجه به جایی که هستید با Magix Samplitude Music Studio تمام ابزار ساخت یک موسیقی را دست دارید و می توانید به کار بپردازید . در این نرم افزار ، ابزار هایی مثل ضبط چند مجرایی ، ویرایش دقیق صدا ، طراحی صدا ، میکس با اثرات ، ابزار مجازی ، تسلط، و چاپ و نشر ، تکنولوژی Samplitude را در دست دارید .



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ,
:: برچسب‌ها: 1000 Greatest Windows Tips A Band Called Death free download download Magix Samplitude Music Studio + direct link free download Magix Samplitude Music Studio + direct link Magix Samplitude Music Studio Magix Samplitude Music Studio 2014 v20 , 0 , 2 , 22 دان لود Magix Samplitude Music Studio دانلود Magix Samplitude Music Studio دانلود Magix Samplitude Music Studio از دانلود فارسی دانلود Magix Samplitude Music Studio با لینک مستقیم دانلود Magix Samplitude Music Studio به همراه کرک دانلود اخرین نسخه نرم افزار Magix Samplitude Music Studio دانلود با لینک مستقیم نرم افزار Magix Samplitude Music Studio دانلود نرم افزار Magix Samplitude Music Studio دانلود نرم افزار Magix Samplitude Music Studio اخرین نسخه دانلود نرم افزار Magix Samplitude Music Studio فعال دانلود نسخه Magix Samplitude Music Studio 2014 v20 , 0 , 2 , 22 نرم افزار Magix Samplitude Music Studio ,
:: بازدید از این مطلب : 2276
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 2 شهريور 1393

دانلود آخرین نسخه نرم افزار DRM Removal Video مبدل فایل صوتی و تصویری

 

 نرم افزار DRM Removal Video Unlimited ابزاریست قدرتمند که جهت تبدل تمام فایل های صوتی و تصویری که با Windows Media Player ، iTunes player ، Apple Quick Time اجرا می شوند ساخته شده است . DRM Removal Video Unlimited حفاظت از کپی رسانه ها را بعد از عملیات تبدیل حذف می کند . رابط کاربری ساده و سرعت بسیار بالای تبدیل ( بالای ۵۲X ) از سرعت پخش اصلی به شما اجازه می دهد از تبدیل فایل های صوتی و تصویری لذت ببرید . DRM Removal Video Unlimited داری نصب آسان ، کارکردن راحت ، آسان و سریع در عملیات تبدیل است . iPod media library را به MP3 یا WMA تبدیل کنید تا بتوانید از هر یک از پلیر هایتان در ماشین ، دستگاه پخش ویدیوی قابل حمل و غیره استفاده کنید .



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , کاربردی , بخش مکینتاش , ,
:: برچسب‌ها: download DRM Removal Video download DRM Removal Video + direct link download DRM Removal Video 7 , 8 , 4 , 1 DRM Removal Video free download DRM Removal Video دان لود DRM Removal Video دانلود DRM Removal Video دانلود DRM Removal Video 7 , 8 , 4 , 1 دانلود DRM Removal Video با لینک مستقیم دانلود DRM Removal Video به همراه کرک دانلود DRM Removal Video مبدل صوت دانلود اخرین نسخه DRM Removal Video دانلود اخرین نسخه DRM Removal Video از دانلود فارسی دانلود اخرین نسخه DRM Removal Video به همراه کرک دانلود اخرین نسخه نرم افزار DRM Removal Video دانلود اخرین ورژن DRM Removal Video دانلود نرم افزار DRM Removal Video دانلود نرم افزار DRM Removal Video 7 , 8 , 4 , 1 دانلود نرم افزار DRM Removal Video با لینک مستقیم ,
:: بازدید از این مطلب : 2014
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 2 شهريور 1393

Vlc یکی از قدرتمندترین پلیر برای پخش فایل های صوتی و تصویری در جهان است که در بیشتر سیستم عامل ها از جمله PC، اندروید، ای او اس و… کاربرد دارد. هنگامی که برای اولین بار این برنامه را اجرا می کنید ، به صورت خودکار حافظه ی دستگاه شما را برای پیدا کردن فایل های صوتی و تصویری اسکن می کند سپس خیلی سریع تمامی فایل های ویدئویی شما در صفحه اصلی برنامه ظاهر می شوند و یک تصویر کوچک نیز از هر کدام نمایش داده می شود، در کنار هر تصویر نیز اطلاعاتی نظیر نام فایل، مدت زمان پخش و رزولوشن یا وضوح تصویر آن فایل نمایش داده می شود.

VLC for Android Beta 0.9.8

پیشنیاز: اندروید ۲ و بالاتر

کافیست روی یکی از ویدئوها کلیک کنید تا به سرعت فایل مورد نظر شما  پخش شود. برای عقب و جلو کردن فایل ویدئویی حتما لازم نیست که نشانگر روی اسلایدر را حرکت دهید می توانید حتی انگشت خود را روی صفحه به سمت جلو یا عقب بکشید تا ویدئوی مورد نظر عقب و جلو برود. یکی دیگر از قابلیت های VLC 0.9.8 این است که در آن می توانید سایز تصویر را تغییر دهید تا با صفحه نمایش دستگاه تان هماهنگ تر باشد، گزینه های متنوعی برایتغییر سایز تصویر وجود دارد از جمله Fill ،Center ،Best Fit ، ۴:۳؛ ۱۶:۹ و… . برای کم و زیاد کردن صدا در نسخه اندروید وی ال سی باید انگشت خود را روی صفحه حرکت دهید، به این شکل که برای زیاد کردن صدا باید انگشت خود روی صفحه قرار داده و به سمت بالا بکشید و برای کم کردن صدا برعکس عمل کنید. در قسمت بالای صفحه هم منوهای وجود دارند که به شما امکان جستجو بین فایل ها ، گوش کردن موزیک یا دیدن یک ویدئو از صورت استریم ( مستقیما از روی شبکه ) و تازه سازی لیست را می دهند. در هنگام پخش یک فایل صوتی در صورتی که آن موزیک دارای کاور باشد ، تصویر آن نمایش داده می شود . گزینه هایی نیز به منظور تکرار موزیک ها و یا پخش فایل های صوتی از داخل یک لیست و به صورت تصادفی وجود دارد.

دانلود رایگان نرم افزار با لینک مستقیم

حجم : ۱۱ مگابایت



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ابزارهای CD و DVD , بخش موبایل , اندروید , نرم افزار اندروید , ,
:: برچسب‌ها: video پلیر جدید برای اندروید, برنامه پخش فیلم ها با کیفیت بالا, برنامه پخش فیلم ها برای اندروید, بهترین پخش کننده اندروید, دانلود نرم افزار پلیر, نرم افزار وی ال سی برای اندروید, نرم افزار پخش فیلم, پلر فایل های صوتی, پلیر فایل های تصویر ,
:: بازدید از این مطلب : 1276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : جمعه 31 مرداد 1393
.

 

دانلود کتاب درسی کار و دانش سخت افزار به زبان فارسی

رایانه ها دارای دو بخش نرم افزار و سخت افزار هستند و بیشتر افراد شاغل در حوزه رایانه بدون توجه به حوزه کاری خود می تواند حوزه نرم افزار یا سخت افزار باشد باید از بخش دیگر نیز آگاهی کافی داشته باشد تا بتوانند وظایف خود را به درستی انجام دهند. شما میتوانید این کتاب را رایگان از سایت آغازه دانلود کنید.

عنوان کتاب: کتاب درسی کار و دانش سخت افزار به زبان فارسی

نویسنده: غلامرضا احمدی

زبان کتاب: فارسی

تعداد صفحه: 272

حجم فایل: 24 مگابایت

 

این کتاب شامل مباحث زیر است:
- اصول کار و انواع قطعات مهم رایانه
- اصول انتخاب قطعات رایانه شخصی
- روش نصب  قطعات رایانه شخصی و عیب یابی آنها
- راه اندازی و نگهداری رایانه شخصی
- و ...

قابل توجه کاربران شما می توانید این  کتاب را یکجا و بطور کامل از لینک زیر دریافت کنید.

لینک مستقیم

برای دریافت فایل اینجا کلیک کنید. (لینک مستقیم)

 

پسورد فایل: www.aghazeh.com

 

لینکهای کمکی

برای دریافت فایل بر روی دکمه دانلود کلیک کنید. (ziddu.com)


پسورد فایل: www.aghazeh.com

 

 

توجه: اگر در دانلود لینکها با Eset Smart Security شرکت NOD32 مشکل دارید. لطفا اینجا را بخوانید

 

برای باز کردن فایلها نیاز به برنامه WinRAR و برای خواندن کتابها نیاز به Adobe Acrobat Reader دارید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارتwww.aghazeh.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy/Paste آن بپرهیزید.

 



:: موضوعات مرتبط: , , , , , , , , , , ,
:: بازدید از این مطلب : 1566
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : یک شنبه 17 دی 1391
.

 

50e113e07ebb858f2aaa573b447d2cde دانلود نرم افزار Free Ringtone Maker 2.4.0.746

 

نرم افزار Free Ringtone Maker 2.4.0.746 ابزاری رایگان و ساده برای تبدیل انواع فایل ها و فرمت های صوتی و تصویری به رینگتون های موبایل می باشد که فرآیند تبدیل کمتر از ۳ دقیقه طول خواهد کشید . شما امکان افزودن افکت ها و جلوه های صوتی به فایل های خروجی و در حال پردازش خود را نیز دارید . ایجاد آهنگ های زنگ از فایل های صوتی و سی دی های صوتی با حجم نامحدود ، اضافه کردن فایل به راحتی و سادگی کشیدن و رها کردن ، تنظیم مدت زمان آهنگ زنگ با دقت میلی ثانیه ، اصلاح فایل های صوتی و افزودن افکت های اکو ، زیر ، بم و … از سایر ویژگی های این نرم افزار رایگان می باشند که پس از پردازش می توانید با توجه به گوشی موبایل خود ، فایل های صوتی را با فرمت موردنظر خود ار برنامه دریافت نمایید. از امکانات کلیدی این نرم افزار می توان به پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج صوتی و تصویری , تبدیل سریع فایل ها به رینگتون های موبایل , قابلیت تقسیم فایل های خروجی براساس زمان و حجم , اصلاح فایل های صوتی و افزودن افکت های صوتی , تنظیم مدت زمان آهنگ زنگ با دقت میلی ثانیه , کاملاً رایگان و بدون محدودیت و … اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 1561
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

761bfb46c19aef47a3c0e69b1c94bbf8 دانلود نرم افزار VDownloader 3.9.1280

 

نرم افزار VDownloader 3.9.1280 ابزاری که به شما امکان دانلود و تبدیل فرمت ویدئوها به فرمت های مختلف ویدئویی و حتی فایلهای  صوتی در قالب فایل MP3 را تنها با یک کلیک می دهد.با این امکان به راحتی می توانید تمامی ویدئوهایی که در سایت های مختلف مانند YouTube, Facebook, Blip.tv, MegaVideo, Veoh, Vimeo, Metacafe, DailyMotion, Google Video, Yahoo Video, Break نمایش داده می شوند را به راحتی قابل دانلود  می باشند.همچنین می توانید ویدیو های خود را با فرمت های AVI, MKV, MP4, MPG, 3GP, VCD, SVCD, DVD, FLV or MP3 ذخیره کنید. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را از سیب دانلود دریافت نمایید.

 



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ابزارهای CD و DVD , نرم افزار اینترنت , ,
:: بازدید از این مطلب : 1083
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

نرم افزار صحبت با کامپیوتر و دستور دادن - Nuance Dragon NaturallySpeaking 12.0 3011
نرم افزار ساخت و کار با PDF حرفه ای - Nitro Pro 8.0.4.6 1346
نرم افزار کنترل گوشی از کامپیوتر - MOBILedit! Forensic 6.9.0.2831 1907
نرم افزار ایجاد نمودار برای نمایش ایده - Edraw Soft Edraw Max 6.7.0.2298 523
نرم افزار ویرایش فایل های پی دی اف - PDFill PDF Editor 9.0.9 991
نرم افزار ثبت کلید های زده شده کیبورد - Keyboard Tracer 1.94 870
برنامه پرینتر مجازی و پیش نمایش کمک پرینت - priPrinter Professional Edition 5.0.2.1440 Final 527
نرم افزار پی دی اف خوان و ویرایش PDF فوکسیت 5 - Foxit PhantomPDF Business 5.4.0.0902 1016
Paragon Hard Disk Manager 12 Professional 10.1.19.15808 - نرم افزار مدیریت هارد دیسک 792
Scanitto Pro 2.13.24.235 - نرم افزار ساده سازی فرایند اسکن کردن 704
SadMan Search 6.0 - نرم افزار جستجو متن بصورت حرفه ای 653
Softany WinCHM for Words 3.02 - نرم افزار ساخت فایل های راهنما 752
ORPALIS PaperScan 1.6.0.1 Professional Edition - نرم افزار مدیریت اسکن 584
Perfect Uninstaller 6.3.3.9 Datecode 30.07.2012 - نرم افزار حذف کامل برنامه های نصب شده 1531
Xilisoft iPod Magic Platinum 5.4.0.20120709 - نرم افزار مدیریت آیپاد 831
Advanced Find and Replace 7.7 - یافتن و جایگذاری پیشرفته در فایل های متنی 589
Deep Freeze Enterprise 7.50.220.4100 - نرم افزار حفظ سیستم در برابر تغییرات 1139
Rob Latour CallClerk 4.3.6 - نرم افزار منشی تلفنی 1564
VariCAD 2012 2.06 - نرم افزار طراحی قطعات صنعتی 1469
Weather Watcher Live 7.1.38 - نرم افزار مشاهده آب و هوا بصورت زنده 4502
HyperSnap 7.16.03 - نرم افزار عکسبرداری از صفحه نمایش 1417
Alarm Clock Pro 9.4.7 - نرم افزار ساعت حرفه ای ویندوز و برنامه ریزی روزانه 3559
YouWave for Android 2.3.0 - نرم افزار اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز 3780
TechSmith Camtasia Studio 8.0.0.878 – نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش 1995
NextUp TextAloud 3.0.42 - نرم افزار تبدیل نوشتار به گفتار 7210
Extreme Movie Manager 7.2.2.9 Deluxe Edition - نرم افزار مدیریت فیلم بر روی هارد 2808
PassMark BurnInTest Pro 7.0 Build 1012 - نرم افزار عیب یابی سخت افزار 5704
Zan Image Printer 5.0.16 - نرم افزار پرینت عکس کمک پرینتر 1566
Salfeld Child Control 2012 12.419 - نرم افزار کنترل کودکان در استفاده کامپیوتر 2186
Joboshare iPhone Rip 3.3.0.0410 - نرم افزار مدیریت آیفون اتصال به کامپیوتر 1646
Xilisoft iPhone Magic Platinum 5.2.3.20120412 - نرم افزار مدیریت آیفون اتصال به رایانه 1733
PDF-XChange 2012 Pro 5.0.255 - نرم افزار ساخت پی دی اف 3466
SuperSpeed RamDisk Plus 11.6.795 - نرم افزار ایجاد درایو مجازی بر روی رم 1691
Stratopoint PrintFolders 2.51b - نرم افزار پرینت لیست فایل ها و فولدر ها کاتالوگ سازی 1130
WisdomSoft ScreenHunter Pro 6.0.837 - نرم افزار ضبط صفحه نمایش 2983
Efofex FX Equation 4.005.1 - نرم افزار نوشتن معادله های ریاضی 6130
Acute Systems TransMac 10.2 - نرم افزار خواندن فرمت دیسک مکینتاش در ویندوز 2182
VueScan Pro 9.0.92 - دانلود نرم افزار اسکنر با کیفیت 3399
Adobe Acrobat X Professional 10.1.3.23 - دانلود نرم افزار آدوب آکروبات 10134
Driver Genius Professional 11.0.0.1126 Portable - نرم افزار بروز رسانی درایور و بک آپ گیری 2129
PC Auto Shutdown 5.1 - نرم افزار خاموش و روشن کردن اتوماتیک کامپیوتر 7857
FinePrint Pro 7.01 - نرم افزار مدیریت کار های پیچیده چاپ و رفع مشکل 3345
AceMoney 4.20.5 - نرم افزار سازماندهی و مدیریت امور مالی 3607
Video2Webcam 3.3.0.6 - نرم افزار قرار دادن فایل ویدئوی جای تصویر وبکم 2402
Power Notes 3.64.1.4350 Portable - نرم افزار یادداشت دسکتاپ یاد آوری 2596
Classic Menu for Office Enterprise 2010 5.00 - اضافه شدن منوی کلاسیک برای آفیس 2010 2544
A-PDF Scan Optimizer 2.9.1 - نرم افزار بهینه سازی فایل پی دی اف 1917
Final Uninstaller 2.6.10 Final - برنامه پاکسازی نرم افزار های اضافی 3721
R-Wipe & Clean 9.7 build 1823 Portable - نرم افزار پاکسازی کامپیوتر 3792
priPrinter Professional Edition 4.5.1.1354 Final - نرم افزار دستکاری قبل از پرینت 2892



:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ابزارهای CD و DVD , امنیت , آنتی ویروس و فایروال , مخفی سازی و رمز گذاری , بازیابی و پشتیبانی اطلاعات , آپدیت آنتی ویروس ها , گرافیک , نمایشگر و ویرایشگر عکس , انیمیشن سازی , فلش و ابزار های آن , گالری گرافیک و پلاگین , گالری فونت و ابزارهای آن , گالری آیکون و ابزارهای آن , اینترنت و شبکه , نرم افزار اینترنت , طراحی و مدیریت سایت , Server و شبکه , اداری و کاری , آفیس و PDF , نرم افزارهای اداری , نرم افزار های مهندسی , برنامه نویسی , ویندوز , سیستم عامل ویندوز , سرگرمی های دسکتاپ , بهینه سازی ویندوز , درایور PC , درایور لپ تاپ , کاربردی , فشرده سازی , ابزار سخت افزار , فرهنگ لغت و دیکشنری , سایر نرم افزار های کاربردی , بخش لینوکس , بخش مکینتاش , ,
:: بازدید از این مطلب : 1416
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : علی چاوشی مرند
ت : شنبه 11 آذر 1391
.

 

SPlayer نرم افزاری آسان و زیبا برای پخش فایل های چند رسانه ای می باشد که از تمامی فرمت های رایج پشتیبانی می کند برخی از این فرمت مانند DVDRip, HDTV, RMVB, QuickTime, MPEG-2, MPEG-4, AC3/DTS, VP3/6/7, Indeo, XVD, OGG/OGM, APE, FLAC, TTA, AAC, MPC, 3GP/AMR و انواع زیر نویس ها هستند . این نرم افزار از طراحی منحصر به فردی برخوردار است و بسیار جذاب و دلنشین می باشد در این نرم افزار بیش از ۱۵۰ ویژگی کوچک منحصر به فرد وجود دارد که این نرم افزار را از نمونه های مشابه خود متمایز کرده است .

 

SPlayer پلیر سبک، زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3.6.1913 (قابل حمل)

 

 

دانلود + ادامه مطلب

 



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , پخش کننده فیلم و صدا , ویرایشگر فیلم و صدا , تبدیل فرمت فیلم و صدا , ابزارهای CD و DVD , ,
:: برچسب‌ها: : SPlayer , برنامه SPlayer , دانلود , دانلود SPlayer , دانلود برنامه SPlayer , دانلود مدیا پلیر کم حجم , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار SPlayer , دانلود نرم افزار با لینک مستقیم , دانلود نرم افزار مدیاپلیر , نرم افزار SPlayer , پلیر سبک , زیبا و قدرتمند مالتی مدیا به نام SPlayer 3 , 6 , 1838 Fina ,
:: بازدید از این مطلب : 1238
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : علی چاوشی مرند
ت : سه شنبه 2 آبان 1388
.

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبلیغات
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی